איזה מטען נייד הכי משתלם?

מטען נייד

לצד חידושים טכנולוגיים ודגמים מתקדמים שצצים כהרף עין בעולם הסמארטפונים, עולה לדיון בכל פעם מחדש גם נקודת החולשה שלהם. יותר ויותר לקוחות כבר מבינים כי לצד הטלפון החכם שלהם, חזק ומשוכלל ככל שיהיה, נדרש גם מטען נייד בעל ביצועים גבוהים.

צריכת האנרגיה של הטלפונים החכמים שלנו רק עולה, ומטען נייד יכול להיות הפתרון האידיאלי עבור מקרים בהם נדרשת טעינת חירום של הטלפון, או לכל מי שזקוק לפתרונות טעינה נוספים מלבד מקור המתח בבית או במשרד.

מהם בעצם המטענים הניידים?

מטען נייד, או מטען אלחוטי, הוא מכשיר טעינה לטלפונים שמורכב בעצם מסוללה חיצונית שמחליפה את הצורך בטעינת הטלפון דרך שקע החשמל בבית.
כמובן שגם לסוללה הניידת עצמה יש פרמטרים משלה, וגם אותה צריך להטעין מחדש בהתאם לביצועים לאיכות שלה.

הפרמטרים העיקריים אליהם חשוב לשים לב לפני שקונים את המטען הנייד הם הקיבולת/ הספק (מצויין על גבי המטען ב- mAh / מילי-אמפר לשעה), עוצמת הזרם החשמלי, תאימות למכשיר הנייד שלכם, גודל פיסי (נוחות), שנות אחריות, וכן פונקציות עזר נוספות.

שני הפרמטרים החשובים ביותר הם ההספק שנותן לנו את המידע אודות עוצמת הפעולה של המטען הנייד ואת מחזור הפעילות שלו (בין הטענה להטענה), ועוצמת הזרם שתספק לנו מידע לגבי מהירות הטעינה (כלל שהעוצמה גבוהה יותר, כך ייטען המכשיר הנייד בפחות זמן).

סוגי מטענים ניידים

בשוק קיימים מגוון סוגים של מטענים ניידים, אל אחד מציע פונקציות אחרות ומתאים לצרכים ספציפיים. באופן כללי, לא ניתן לשים את האצבע על מטען נייד אולטימטיבי שמתאים לכולם. בחירה של מטען נייד צריכה להיעשות תוך התחשבות בצרכים האישיים של הלקוח, ובהתאם לפרמטרים שצוינו למעלה.

בין החברות המובילות שמייצרות מטענים ניידים ניתן למנות את IWalk, OTTERBOX, SOL VALUE ועוד.

IWalk: החברה האמריקאית המוכרת מספקת מטענים איכותיים עם אחריות עד שנה מבית היצרן. המטען מגיע במחיר משתלם לכל כיס, עיצוב קומפקטי וקל לנשיאה, אך עם זאת קשיח. מציע הספק גבוה של 3,300  mAh. מדובר דגם קלאסי שיספק ביצועים נהדרים לרוב המשתמשים בטלפונים ניידים.

המטען הנייד מתאים למגוון סוגי טלפונים, בהם Samsung, Huawei, Sony ועוד.

OTTERBOX: המותג האמריקאי ידוע במוצרים העמידים והאיכותיים שלו, ומספק מטענים ניידים עוצמתיים במחירים הוגנים. עבור מטענים ניידים עם סוללת ליתיום עמידה והספקים גבוהים של 20,000 mAh או 10,000 mAh תצטרכו לשלם בין 350 – 450 ₪.

המטען הנייד כולל אחריות רשמית של שנה, מגיע במעטפת קשיחה במיוחד לעמידה בתנאים קשים כולל מים ואבק ו-4 נורות לד לחיווי מצב הסוללה.
בדגמים מסוימים קיימים 2 יציאות usb המאפשרות הטענה סימולטנית של 2 מכשירים שונים.

SOL: חברת SOL מציעה מגוון מטענים ניידים עם אופציה לטעינה מהירה ( 10 W או 18 W). עם הספקים של  , 10,000 mAh mAh 20,000, תוכלו להנות ממוצר איכותי שמתאים לכל סוגי המכשירים.

המטען הנייד קומפקטי וקל לנשיאה, ומגיע במחירים נוחים הנעים בין 250-350 ₪.

VALUE: דגמי ביניים איכותיים של מטען נייד קומפקטי עם אופציה לטעינת שני מכשירים במקביל. עוצמת טעינה של עד  mAh 10,000, אחריות מהיצרן לשנה ופנס מובנה.

מטעני  VALUE מתאימים לכל מי שמעוניין בדגם קלאסי ולא רוצה לשבור חסכונות על מנת למצוא פתרון נוח להטענה ניידת של הטלפון החכם שלו.

 

לסיום

חשוב לבדוק את ההתאמה של המטען הנייד למכשיר הטלפון שלכם. כך למשל, קיימים מטענים ניידים עם עוצמות זרם גבוהות מאוד, שלכאורה מספקות ביצועים טובים יותר. עם זאת, בפועל לא תמיד דגמים אלו יהיו תואמים למאפייני הסוללה של המכשיר הנייד שלכם.

מלבד זאת, זכרו כי המטען הנייד צריך לשמש אתכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אם אינכם מרבים להשתמש בטלפון, אינכם זקוקים לסוללת גיבוי עם הספק גבוה. מנגד, במקרים בהם אתם נתקעים כל הזמן בלי סוללה, חשוב לבחור במטען נייד איכותי עם אחריות והספקים גבוהים במיוחד.

מלבד אלו, חשוב להימנע מחיקויים ולקנות את המטען רק בנקודות מכירה מורשות או דרך ספקים מורשים. שימוש במטען נייד מזויף או פגום עלול להסב נזק בלתי הפיך למכשיר הנייד שלכם.

כמו כן, מלבד הדגמים שהוזכרו, ישנם מותגים איכותיים נוספים דוגמת Xiaomi, Anker, Miracase, BUQU ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button