החלפת מסך ב2023 – מתי כדאי להחליף ומתי לשדרג?

מסך שבור

 

בואו נבין מתי צריך לשדרג טלפון, מתי צריך לבצע תיקון מסך, החלפת מסך ועוד. אם הטלפון הנייד שלכם מתחיל לאחרונה להתיישן ומפגין ביצועים מסורבלים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נדבר על החלפת מסכים, תיקון מסכים ועוד. 

אין ספק בכלל, הטלפונים החכמים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. כשם שאנו חייבים מסך טלוויזיה גדול ואיכותי בבית, ככה נעדיף טלפון חכם מתקדם בכיס. כשצריך החלפת מסך או תיקון מסך של טלפון נייד או טלוויזיה, אנחנו בד”כ נמהר להגיע או לשלוח למעבדת התיקונים. הנה כמה טיפים ודגשים לגבי החלפת מסך, תיקון מסך טלפון וכל מה שבין לבין. 

מה אני צריך לדעת על הסמארטפון שלי? 

רוב האנשים מודעים למה שהם צריכים לדעת על הסמארט-פון שלהם, כמו למשל כשצריך תיקון מסך או החלפת מסך (בעקבות שבר או סדק), מומלץ לא להתעכב. רובנו מודעים לכך שמסכים שבורים עלולים לפלוט קרינה בצורה לא תקינה. 

אין ספק, בעידן המודרני שלנו, הטלפון החכם הפך הכרחי עבור רוב האנשים. וכנראה שהכי חשוב לדעת, תחזוקה נכונה של הטלפון היא גם יותר נכונה ובריאה לנו. בואו נדבר על זה. סמארטפונים אפשרו לנו לעשות דברים שלא היו אפשריים קודם לכן. 

לאתר את המעבדה הנכונה לטלפון החכם 

יש הרבה תכונות נהדרות לסמארטפון שאנשים רבים לא יודעים עליהן, כמו היכולת לעבוד בתור (כמעט) מחשב נייד לכל דבר בתוך הכיס. ניתן להעתיק קבצים, להוריד כאלו מהאינטרנט, לערוך ולהשתמש במידע עסקי ועוד. 

בפועל, כשצריך תיקון מסך לנייד, בד”כ אנשים לא מתעכבים עם התיקון. זאת, משום שכל עולמם נמצא בתוך הטלפון לרוב. חשוב לדעת, יש הבדל בין סמארטפונים לבין התקנים ניידים אחרים (כמו טבלט למשל). טלפונים סלולריים משתמשים בדרך כלל ברשתות CDMA או GSM, ואילו סמארטפונים משתמשים בדרך כלל ברשתות GSM בלבד. כשאתם צריכים תיקון מסך או החלפת מסך לטלפון חכם, יהיה חשוב לוודא שאתם מקבלים שירות ממעבדה מקצועית המכירה את סוג הנייד שלכם. 

תחזוקה נכונה של טלפון חכם תוביל לביצועים טובים יותר שלו

אמנם עולם המכשירים הניידים עלול לבלבל, אבל אפשר לנסות לפשט את זה. אנשים רבים כיום מסתמכים על הטלפון החכם שלהם כדי להישאר מחוברים עם חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה באמצעות אתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק מסנג’ר, וואטסאפ, סקייפ לעסקים וכו’. 

חשוב לציין שחלק מהספקים גובים תשלום עבור סוג זה של נתונים. שימוש בעוד שאחרים לא. אבל אם יש משהו אחד שכל הספקים והיצרנים מסכימים עליו, הוא שעל סדק או שבר אין בד”כ אחריות. במילים אחרות, אם אתם צריכים תיקון מסך בעקבות שבר או החלפת מסך בעקבות שבר או סדק, בד”כ לא יהיה לזה כיסוי ביטוחי.  

טיפ אולי מובן מאליו – מגן מסך לטלפון חכם 

רוצים טיפ חשוב? אולי זה יהיה מובן מאליו עבור חלק מהאנשים, אבל חלק אחר מהאנשים לא מכירים את החשיבות של מגני מסך. ללא מגן מסך, אנשים נוטים יותר לסדוק את מסכי הטלפון שלהם על ידי חפצים קטנים בכיסם או בארנקים. 

מסך טלפון סדוק יכול גם להוביל לשריטות נוספות על פני השטח, מה שיקשה על המשתמש לראות מה הוא עושה במכשיר שלו. זה יכול להיות אפילו יותר בעייתי עבור אנשים שמשתמשים בטלפון שלהם בזמן נהיגה. כמו כן, צריך לקחת בחשבון את הפקטור של ילדים קטנים. 

ילדים קטנים נוטים לשבור מסכי טלפון – יהיה כדאי למגן את הנייד 

הם נוטים להתעסק עם דברים כמו טלפונים, מה שרצוי שיהיה תקין כאשר נמצא בידיהם. החלפת מסך שבור נדרשת במיוחד אם יש לכם ילדים, כנ”ל לגבי תיקון מסך שבור. סביר להניח שלילדים תהיה גישה למכשיר שלכם בשלב כלשהו. 

עוד חשוב לזכור, לא חובה להמתין למצב של החלפת מסך שבור כדי לשדרג טלפון חכם. רגע לפני תיקון מסך של טלפון נייד ישן, תחשבו עם עמכם – אולי הגיע הזמן לשדרג את הנייד? בפועל, בד”כ יש להחליף את הסמארטפון כאשר הוא מתחיל להאט וחיי הסוללה קצרים יותר. לעיתים הוא גם יתקע לכם בזמן שהוא מנסה לעבד מידע. 

תיקון מסך, החלפת מסך או שדרוג נייד? 

הטכנולוגיה התקדמה מאוד בשנים האחרונות, כך שטלפון חדש אמור להציע ביצועים טובים יותר וחיי סוללה ארוכים יותר. בסופו של דבר, טלפון חדש אמור להציע ביצועים טובים יותר וחיי סוללה ארוכים יותר. הסוללות בסמארטפונים אינן מיועדות להחזיק מעמד לנצח, ולכן לאחר מספר שנים הן מתחילות להאט ולאבד את יכולתן להחזיק טעינה מלאה.
למרות שיש כמה טריקים שבהם תוכלו להשתמש כדי להאריך את חיי הטלפון הישן שלכם, ייתכן שהגיע הזמן לשדרג כאשר הביצועים מתחילים להיות מסורבלים וכבדים. אז רגע לפני שאתם מבצעים תיקון מסך או החלפת מסך, אולי כדאי לבצע השוואת מחירים בין טלפונים חכמים חדשים. שדרגו אותו ותתפנקו, מגיע לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button