ציוד גיימינג – כל מה שגיימר צריך ב-2024

ציוד גיימינג לגיימר

גיימינג – ללא ספק בילוי מרגש מאוד, עם מלא אדרנלין, אבל לא כולם מודעים לכך שלא מדובר רק במשחקי הווידאו המהנים – למעשה מדובר בלייף סטייל בו כל מה שבבעלותכם יכול לשקף את התשוקה שלכם לגיימינג. כדי לשפר את החוויה הכוללת, גיימרים זקוקים לדברים מסוימים שיהפכו את הזמן שלהם מול המחשב למהנה וטוב הרבה יותר, אם אתם רוצים ללמוד על הציוד שישדרג לכם כל חווית משחק – כדאי לכם לקרוא את המדריך הזה.

 

#1 עכבר משחקים

להחזיק בעכבר גיימינג כולל יתרונות רבים שהופכים את חווית המשחק לכמה רמות מעל. הם נועדו בעיקר לתמוך ולהקל על כאבים בשורש כף היד (במיוחד למכורים שבינכם ), כך שתוכלו לשחק יותר זמן וליהנות מזמן תגובה מהיר הרבה יותר. כיום ניתן למצוא מבחר ענק של עכברי גיימינג, אנחנו באופן אישי ממליצים להתנסות באחד מהדגמים של מותג anker אשר מייצרים עכברים דקורטיביים עם אורות צבעוניים והכי חשוב – נוחים ומותאמים לכף ידכם לקבלת הביצועים הטובים ביותר.

#2 פד לעכבר

סביר להניח שאתם תצטרכו משטח עכבר רחב כדי למזער את נקודות החיכוך שמפריעות לתנועה ולמהירות שלכם. שקלו להשתמש במשטחים גדולים כדי להעניק לעצמכם יותר חופש תנועה, זה יאפשר לכם לעבוד בנוחות ובדיוק רב יותר. בנוסף, פדים גדולים לעבר הם נהדרים גם למטרות דקורטיביות בגלל שלרוב הם מגיעים בעיצובים ואיורים אטרקטיביים וניתן אף להתאים אותם אישית עם דמויות מהמשחקים האהובים עליכם.

#3 כסא גיימינג

השקעה בכיסא גיימינג ארגונומי חיונית לבריאותכם בתור גיימרים, במיוחד אם אתם משחקים שעות רבות מדי יום. כיסא משחקים נוח נועד למזער את הכאב ולהפחית את הלחץ על הגב התחתון שיכול בקלות להרוס לכם את חווית המשחק. כיסאות גיימינג מגיעים עם ריפוד מיוחד וכריות מובנות שמטרתן לשפר את יציבתכם בזמן ישיבה ולהוריד את רמות הכאב באופן משמעותי.

#4 מקלדת מכנית

מקלדת מכנית היא הסוג הטוב ביותר עבור גיימרים, הודות לאפשרות הייחודית ללחוץ על מספר מקשים בו זמנית ובמהירות. משחק אינטנסיבי ולחימה מרתקת דורשים פעמים רבות תגובות מהירות כדי להבטיח ניצחון – מקלות מכניות נועדו להפוך את התהליך לנוח לשחקנים והן עמידות מספיק כדי לשרת אותכם לאורך מספר שנים מבלי לפגוע בביצועים. אם אתם מחפשים מקלדת שתענה על כל הצרכים שלכם, אנחנו ממליצים לנסות את אחד הדגמים מהמותג xtrike me שמייצרים את רוב המוצרים שלהם עבור קהילת הגיימרים.

#5 כוננים קשיחים ניידים

בעלות על כמה כוננים קשיחים ניידים יכולה להיות שימושית עבור גיימרים, במיוחד אם קורה משהו למחשב האישי או למחשב הנייד שלהם. השימוש בהם כגיבוי ועבור שטח אחסון נוסף יחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ. כוננים קשיחים יכולים לשמור את כל קבצי המשחק שלך, ולהבטיח שהם לעולם לא יאבדו במצבים בהם (חס ושלום) המחשב שלכם יקרוס. שימו לב שאתם דואגים לרכוש כונן קשיח נייד שתואם למערכת ההפעלה שיש ברשותכם.

#6 אקסטרה מסכים

פריט לכאורה הכי פחות חיוני, אך אין לנו ספק שזה יוכל לשדרג לכם את חווית המשחק. גיימרים רבים בוחרים להשתמש בשניים או שלושה מסכים (בהתאם לגודל השולחן שלהם) – מסך אחד למשחקים, מסך לחיפוש מדריכים ומידע ועוד מסך לצפייה בסטרימים או פשוט בסדרה בזמן המשחק.

כמה מילים אחרונות,

גיימר בלי ציוד גיימינג נכון ומדויק, עלול למצוא את עצמו מתוסכל עם ביצועים בינוניים. אם אתם רוצים לשדרג את היכולות והאווירה שליד המחשב, אנחנו ממליצים לכם להתחיל לחקור על הציוד שאתם הכי זקוקים לו. כל הפריטים שצוינו מגיעים בעיצובים שונים והם שווים את העלות שלהם מכיוון שהם ממזערים אי נוחות ויאפשרו לכם להפיק את המירב מחוויית המשחק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button