מסך שחור – האם לסדר בעצמנו או שצריך לקחת למעבדת סלולר?

מסך שחור

תנו לנו לנחש: המסך שלכם הפך לשחור, הפסיק לעבוד, קפא מלכת – בדיוק בזמן שהייתם הכי צריכים אותו. זה קרה לכם בדרך לפגישה עם לקוח, באמצע שיחת סקייפ, או בדיוק לפני שסיימתם עוד סרטון מעניין. לא משנה איפה זה תפס אתכם, הטלפון הפך לחלק משגרת חיינו וכשהמסך הופך לשחור והטלפון מפסיק לעבוד – זה קרה כנראה בזמן הכי לא נכון עבורכם.

ואז עולות השאלות – איך מסדרים את הטלפון? יכול להיות שהוא נפל לשירותים בלי שהרגשנו? כמה זה אמור לעלות לי? והאם יש מעבדת סלולר איכותית שיכולה לתקן לי אותו בזמן קצר, ממש ליד הבית?

אולי לא צריך להיבהל

קודם כל, קחו אוויר. מסך שחור בטלפון הסלולרי שלכם יכול להופיע ממגוון סיבות, שחלק מהן לא ממש יחייבו אתכם להזמין מונית בדרך למעבדה ולשלם מאות שקלים. לעתים, יכול מאוד להיות שנלחצתם מהר מדי, שהטלפון פשוט כבה בגלל סיבה אחרת לגמרי, כזאת שלא ממש חשבתם עליה.

לפני שאתם ממהרים למעבדה, אולי כדאי לבדוק קודם. לעתים, ישנן סיבות שבגינן תגלו שהמסך שלהם הפך שחור. לא פעם קרה שלקוח הגיע למעבדה רק כי המסך הפך שחור במהלך שיחה. כן, תתפלאו, המסך הופך לשחור כשאנחנו מדברים בטלפון והוא כבה באופן אוטומטי כשחיישן הקרבה מכוסה. אם זה קרה לכן, פשוט ודאו שזה לא קרה במהלך שיחה. בשביל זה, אתם לא צריכים מעבדת סלולר.

בנוסף, יכול להיות שהשתמשתם בטלפון בזמן טעינה? אם כן, המסך יכול להפוך שחור. ממש לא מומלץ לעשות שימוש בטלפון בזמן שהוא נטען. כן, המסך יכול להפוך לשחור כי מדובר בחריגת מערכת. הפעילו מחדש את הטלפון.

מקרה אחר שנפוץ מאוד הוא “שומר המסך” שלכם. לעתים תם הזמן הקצוב של המסך ולכן יש לטפל בהגדרות. אם ההגדרה שלכם מכוונת את הטלפון שלכם להיכבות לאחר מספר שניות, לחצו שוב על מסך הטלפון. לא צריך להגיע למעבדה כי המסך הפך שחור מעצמו.

בנוסף, אם היישומים שלכם לא תואמים לטלפון, הדבר עלול לגרום למסך שחור או לכך שהטלפון שלכם יפעיל את עצמו מחדש בצורה חריגה. במקרה כזה, מומלץ להוריד את הגרסה האחרונה למערכת הטלפון שלכם. אם המסך שלכם עדיין שחור ולא מאפשר לכם להפעיל את הטלפון אפילו לרגע אחד, הבעיה היא אחרת. שימו לב, מערכות לא רשמיות גורמות לעתים לשיבוש הטלפון ולתקלות. לכן, כדאי מאוד לרכוש טלפון עם מערכת רשמית.

אם הבעיה עדיין לא נפתרה, יש מוצא אחרון: לעתים, כרטיס הזיכרון לא הוכנס כראוי לטלפון שלכם וגרם לבעיה. מגע חלש בין הכרטיס לטלפון יכול לגרום ללא מעט בעיות. נסו להחליף כרטיס זיכרון, אולי זה יעזור.

כל זה לא עזר, מה עכשיו?

אם הטלפון שלכם ממשיך להציג מסך שחור, ייתכן שצריך להחליף מסך. האם שמתם לב לאחרונה שהטלפון שלכם סובל מסדקים או שבר? ברוב המקרים, הופעת מסך שחור במסכים שבורים או סדוקים פירושה שהוא ספג פגיעה אנושה ברכיב פנימי ולכן צריך להחליף את המסך השבור או הסדוק במסך חדש. לעתים, הדבר יצריך גם החלפת הרכיב הפנימי שנפגע. בדיקת מעבדת תיקוני סלולאר איכותית ואמינה תפתור לכם את הבעיה ותבהיר לכם מיד אם אתם צריכים להחליף מסך ומה קרה לטלפון שלכם.

אוקיי, מסרנו את הטלפון – מתי נקבל אותו?

המסך יכול להיות מוכן עוד באותו יום, אם כי נהוג כי בתוך שניים עד חמישה ימי עבודה תקבלו את הטלפון שלכם בחזרה – תלוי באיכות ובמהירות בה המעבדה פועלת. חלק מהמעבדות מאפשרות לך לקבל טלפון חלופי.

הדבר תלוי כמובן בסוג ודגם המכשיר, מידת הנזק במסך החיצוני והפנימי והאם צריך להחליף חלקים נוספים. אם מדובר בהחלפת מסך סטנדרטי שקיים במלאי, סביר להניח שתקבלו את הטלפון שלכם מהר מאוד. זה קורה בעיקר כאשר לא רק המוצר נמצא במלאי, אלא גם העומס במעבדה הוא בדרגה בינונית, המאפשרת להחליף את המסך במהירות וביעילות. כמובן, גם למספר טכנאי השירות המועסקים במעבדה יש השפעה ניכרת על זמן התיקון. היינו ממליצים להתקין מגן מסך בטלפון, כך שימנע את המכה הבאה שעשויה להוביל למסך שחור.

למה אנחנו?

MOBICELL היא רשת חנויות סלולר בפריסה ארצית, כך שבכל מקום שבו תהיו, נהיה מספיק קרובים אליכם. החברה השתלבה גם במתחמי קולנוע, קניונים ומרכזי מסחר מובילים בישראל בהם נמצאים עשרות אלפי אנשים מדי יום.

אבל עוד לפני הסניפים, ב–MOBICELL דוגלים במקצועיות, אמינות, ומתן שירות אדיב ויעיל ללקוחות שלנו. הרשת דוגלת בחדשנות כערך עליון, ודואגת לספק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר הקיימים בענף הסלולר. אנו גאים להציג את מגוון המוצרים הנרחב והאיכותי ביותר בשוק הסלולר הישראלי, דוגלים במענה לכל פלחי האוכלוסיה בשוק ובהתאם – משקיעים משאבים רבים כדי ליצור את מגוון המוצרים האולטימטיבי תחת קורת גג אחת.

הרשת מתמחה באביזרים לסלולר מכל הסוגים. מועדון הלקוחות שלנו נמצא בצמיחה ושירות התיקונים שלנו הוא ברמה הגבוהה ביותר. אנו פועלים במהירות וביעילות כדי להשיב לכם את הטלפון כמה שיותר מהר, תוך הקפדה על איכות התיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button