למה כדאי לרכוש מטען נייד מקורי ולהתרחק כמו מאש ממטען מזוייף?

 

מהו מטען נייד? למי הוא נחוץ? מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מטען נייד ומהי החשיבות הנלווית לרכישת מטען נייד מקורי? על כך ועוד בעמוד שלפניכם

מטען נייד ו/או סוללת גיבוי הוא מוצר ייעודי לכל אילו מביניכם הנדרשים ו/או מעוניינים להיות זמינים בכל רגע נתון. מטען זה הוא למעשה סוללה חיצונית המאפשרת המשך שימוש במכשיר הטלפון הנייד גם במקרים בהם אתם רחוקים ממקור חשמלי לצורך טעינת הסוללה המובנית בתוך המכשיר.

מטען נייד – למי הוא נחוץ?

רוב מכשירי הטלפון החכמים (סמארטפונים) מאובזרים בסוללה מובנית מסוג ליתיום – יון. סוללות אלו מגיעות בנפחים משתנים של עד 5,000 מיליאפמר, כאשר סוללה טעונה במלואה יכולה לשרת אתכם למשך 10 עד 20 שעות בממוצע, וזאת בהתאם להיקף השימוש במכשיר ובהתאם לסוג ודגם המכשיר. מכיוון שהשימוש בטלפון החכם הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בו נעשה בקצב מוגבר לאורך כל שעות היום, כאשר כל אפליקציה כזו או אחרת המותקנת על גבי המכשיר, “זוללת” לכם את הסוללה, ולכן, מומלץ לכל אחד ואחת מביניכם להצטייד במטען נייד המאפשר לכם להישאר זמינים בכל רגע נתון.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מטען נייד?

רכישת מטען נייד מומלץ שתעשה לאחר שבדקתם מספר נושאים מרכזיים כגון: תאימות המטען לסוג המכשיר, הספק הסוללה, גודל המטען ומשקלו, עומת הזרם החשמלי של המטען והפונקציות השונות של המטען. בכל הנוגע להספק סוללת הגיבוי (מטען נייד), מומלץ לרכוש מטענים ניידים המגיעים בהפסק של פי 2 מהספק הסוללה המובנית בתוך המכשיר. כיום, תוכלו לרכוש מטען נייד מקורי המגיע להספק של 6,000 עד 10,000 מיליאמפר וזאת לצד דגמים של מטענים ניידים מקוריים בנפחים של עד 20,000 מיליאמפר. נושא מרכזי נוסף אותו חשוב לבדוק כאשר רוכשים מטען נייד הוא נושא עוצמת הזרם החשמלי. כידוע, כל מטען נייד נדרש לטעינת חשמל (טעינת קיר) על מנת להיטען ולשמש אתכם למטרות גיבוי במידת הצורך. מהירות טעינתו של המטען הנייד נקבעת בהתאם לעוצמת הזרם החשמלי הנמדד על פי יחידות אמפר, ולכן, כאשר רוכשים מטען נייד מקורי חשוב לבדוק שעוצמת הזרם החשמלי היא A2.1 המהווה עוצמת זרם אידיאלית לצרכי טעינת מטענים ניידים באופן מהיר יותר.

מטענים ניידים מקוריים VS מטענים ניידים מזויפים

שוק מהמטענים הניידים כולל בתוכו מגוון רחב של מטענים מקוריים לצד מטענים מזויפים, כאשר גם המטענים המזויפים מוצגים לעיתים על ידי המשווק כמטענים מקוריים. הסכנה הטמונה ברכישתם של מטענים ניידים מזויפים טמונה בעבודה שהם מיוצרים מרכיבים זולים העלולים להשפיע במידה ניכרת על תפקוד המכשיר ולגרום לו נזקים בלתי הפיכים, וזאת לצד העובדה שהם אינם עומדים בתקן הנדרש ולכן קיימת סכנת התקלחות של המטען בעת השימוש, דבר העלול לגרום לכוויות בעת מגע.

ברוב המקרים, המטענים המזויפים משווקים במחירים זולים באופן משמעותי מכל דגם של מטען נייד מקורי, ולכן, חייבת להידלק לכם “נורה אדומה” כאשר מציעים לכם מטען נייד עם הספק סוללה גבוה במחיר נמוך יחסית. כמו כן, המטענים המזויפים משווקים ללא אחריות וזאת בניגוד למטענים ניידים מקוריים המגיעים עם אחריות לתקופה של 3 עד 12 חודשים.

מטען נייד מקורי משווק במחירים שונים של החל מ-299 עד 599 ₪, וזאת בהתאם להספק הסוללה והפונקציות השונות של המטען הכוללות בין היתר: מטען נייד מקורי עם מספר יציאות USB, צג חיווי המאפשר לכם לדעת מתי הסוללה טעונה במלואה ומתי היא מתרוקנת וסוגי הגנות שנועדו למנוע בין היתר את התחממות המכשיר.

כיצד תבטיחו לעצמכם רכישת מטען נייד מקורי?

על מנת להימנע מרכישת מטענים מזויפים (גם כאלו המוצגים לכם כמטענים מקוריים), אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להימנע מרכישת מטענים מאתרי מכירות סיניים למיניהם. ברוב המקרים, אתרים אלו מציעים מטענים ניידים במחירים זולים באופן משמעותי אך חשוב לקחת בחשבון שגם איכות המטען ירודה. רכישת מטען נייד מקורי מומלץ שתעשה אך ורק באמצעות בתי עסק מוכרים (גם כאלו המפעילים חנויות אביזרי טלפונים) וזאת במידה ומובטחת לכם תעודת אחריות במעמד הרכישה.

מספר טיפים מעשיים להארכת חיי הסוללה

אף אחד מאיתנו לא אוהב להישאר עם אחוזי סוללה בודדים במכשיר הנייד, ולכן, רכישת מטען נייד מקורי מומלצת לכל אילו מביניכם שחייבים או מעוניינים להישאר זמינים בכל רגע נתון. יחד עם זאת, מומלץ להקפיד על מספר פעולות שיאפשרו להאריך את חיי הסוללה וביניהן: ביטול קישוריות מיותרות כגון: WI-FI במידה ואתם לא עושים שימוש ברשת סלולרית זמינה, ביטול GPS במידה ולא נעשה בו שימוש, ביטול בלוטות’ במידה ואתם לא עושים בו שימוש והסרת אפליקציות מיותרות המותקנות במכשיר.

לסיכום, מטענים ניידים מזויפים משווקים אומנם במחיר נמוך ומפתה, אך השימוש בהם עלול להוביל לנזקים בלתי הפיכים למכשיר ואף לגרום לכם לנזקים משמעותיים יותר במידה והם מתלקחים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לרכישת מטען נייד מקורי המגיע אך ורק עם תעודת אחריות מטעם המשווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button