ההבדלים בין מסכים מקוריים למסכים חליפיים

טלפון שבור

ההחלטה בין רכישת מסך מקורי או מסך חלופי יכולה להיות קשה. זה תלוי בטלפון ובמצב, אבל כמובן שגם בתקציב שלכם עבור תיקון המכשיר. אם אתם מתלבטים בין מסך מקורי לבין מסך חליפי, השורות הבאות נכתבו עבורכם. הצטרפו לכמה דקות של קריאה שאולי תחסוך לכם כסף, כאבי ראש ומאמצים מיותרים. 

מסכים חלופיים זולים יותר, אך הם בעלי איכות נמוכה יותר בד”כ, ואינם מחזיקים מעמד לאורך זמן כמו מסכים מקוריים. זה הדבר הראשון שחייבים לשים על השולחן ולדבר עליו. מתוך הניסיון של אין ספור מעבדות טלפונים בכל העולם, בהחלט אפשר להגיד שמסך מקורי של טלפון נייד הוא איכותי יותר ועמיד יותר. כמו כן, חשוב לזכור שהחלפת המסך לבד היא אינה רעיון טוב. זה יכול לגרום ליותר נזק מתועלת, גם אם אתם עובדים עם מדריך אינטרנטי שמסביר שלב אחר שלב כיצד להחליף את המסך. מעבר לכך שאתם תגרמו לביטול האחריות על המכשיר, ייתכן גם שתגרמו לנזק אשר יעלה לכם כסף רב לתיקון אח”כ במעבדה. 

החלפת מסך – כל מה שצריך לדעת 

אם נשבר לכם המסך או נסדק, עדיף להתקין מסך מקורי בטלפון הנייד, ועדיף שזה יתבצע במעבדה מסודרת. כך תוכלו לקבל טלפון תקין תוך זמן קצר, ולהימנע מלעבור את התהליך המייגע של החלפת המסך בעתיד שוב. כמובן, בתנאי שהטכנאי מבצע עבודה טובה. החלפת מסך מקורי מביאה איתה את היתרונות והחסרונות שלה, בעוד שהחיסרון העיקרי הוא הנושא של המחיר. 

היתרונות הם רבים והם כוללים איכות צפייה גבוהה יותר, עמידות גבוהה יותר נגד נזקים ושריטות, פליטת קרינה פחותה ממסכים חליפיים ועוד. החלפת מסך היא החלטה שאולי קצת קשה לקבל, אבל תחשבו על כך במונחים של בריאות. זה יקל עליכם לקבל החלטה. בכל פעם שבה אתם מתלבטים בין מסך מקורי לחליפי, זכרו שהמסכים החליפיים לעיתים עלולים לגרום לפליטת קרינה לא תקינה. זה לא אמור לקרות בכל מסך חליפי, וזה גם מאוד תלוי באיכות התקנת המסך. 

קחו בחשבון את עלות החלפת המסך המקורי מול החליפי 

צריך לקחת בחשבון את עלות המסך, השירות שמקבלים והעדפתכם האישית לפני שמחליטים אם עדיף להתקין מסך מקורי או חלופי. ההבדל העיקרי בין מסכים מקוריים למסכים חלופיים הוא, שהם מיוצרים מחומרים שונים. מסכים מקוריים עשויים לרוב מזכוכית ואילו מסך חלופי עשוי מפלסטיק. המשמעות היא שמסך חלופי ירגיש קל יותר לאחיזה על ידי האצבעות, ואילו מסך מקורי ירגיש קשה יותר לאחיזה כי הוא קצת יותר כבד. 

זה עשוי להטעות ולגרום לאנשים לבחור דווקא במסך חליפי, אבל בדיוק כאן קבור הכלב. בדיוק כאן צריכה ליפול הבחירה שלכם בין החלפת מסך חלופי או מקורי. אל תתפתו לבחור במסך פלסטיק, גם אם הוא מרגיש לכם יותר קל מהמסך המקורי. יש סיבה לכך שמייצרים מסכים מקוריים מהחומרים שמייצרים אותם – הם עמידים יותר מפלסטיק. 

 

החלפת מסכים מקוריים לטלפון – יקר יותר אך עדיף 

אמנם החלפת מסך מקורי היא אופציה יקרה יותר, אך תהיה לטלפון תוחלת חיים טובה יותר. מצד שני, אתם יכולים לחסוך כסף על ידי קניית טלפון עם מסך חלופי, אם לא אכפת לך שהמסך ישבר בקלות. אז לסיכומו של עניין, עדיף החלפת מסך חלופי או מקורי? 

התשובה לשאלה זו תלויה בתדירות השימוש במכשיר שלכם. בנוסף לכך, תלוי מה השימושים שלכם במכשיר הטלפון. אם אתם משתמשים בטלפון שלכם הרבה והוא נעשה איטי מדי, או שמא המסך מתחמם, אז החלפת מסך מקורי הוא רעיון טוב. 

התקנת מסך חלופי או מקורי? מה עדיף? 

אם אתם משתמשים בטלפון רק מדי פעם ולא אכפת לכם אם הוא לא מציג מדיה באיכויות גבוהות, אז התקנת המסך החלופי תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אם אתם שואלים אותנו, בכל מקרה, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בכל הנוגע לטלפון הנייד שלך, הוא להתקין מסך מקורי על ידי טכנאי מקצועי. בסופו של דבר, מסכי הסמארטפונים הופכים שבירים יותר בגלל ההתקדמות בטכנולוגיה. 

מספר רב של משתמשים בוחרים במסכים חלופיים בעיקר בגלל שהם מוצאים אותם זולים יותר וקלים יותר להתקנה. חלק מהמשתמשים אפילו מתקינים לבד את מסכי הטלפונים שלהם. אבל אנחנו מזכירים, זה בד”כ מוביל לביטול האחריות על המכשיר. 

טיפים לבחירת מעבדת טלפונים מקצועית

כיום, אנשים משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כדי לבצע יותר משימות בהשוואה לזמנים קודמים. הסמארטפונים משמשים למטרות עבודה, קניות, צרכים אישיים ועוד. וכשאתם מעוניינים לתקן סמארטפון או להחליף מסך, הדבר הראשון שצריך לברר הוא זמן אספקת המכשיר חזרה אליכם. 

טלפונים ניידים הם כיום חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, ולאופן שבו אנו משתמשים בהם יכולה להיות השפעה על חיינו הכלליים. אם המעבדה נוטה לעכב תיקונים, לאבד חלקים, לשכוח ליצור קשר עם לקוחות וכו’, אלו דברים שאתם צריכים לדעת עליהם מראש. נסו לקבל המלצות ממכרים ובני משפחה, וכך תגיעו למעבדה הנכונה עבורכם. אם אתם מתקשים לאתר המלצות, תמיד אפשר גם דרך האינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button