אילו תקלות יכולות לקרות עם מטען נייד אלחוטי, ואיך ניתן להימנע מהן?

החלפת שקע טעינה

הבעיה בוודאי מוכרת לכם. אתם יוצאים מהבית, מביטים אל צג הטלפון שלכם שמונח על מטען נייד אלחוטי, אבל הסוללה עומדת על 3 אחוז. אם יצאתם מהבית באמצעות הרכב שלכם, תקוו שמטען הרכב מחכה לכם. אחרת, כנראה שתצטרכו לבלות בשעות הקרובות עם מכשיר טלפון כבוי. הדבר האחרון שהייתם רוצים, זה לאבד קשר עם העולם. ליתר דיוק, לאבד קשר עם כמות העוקבים שלכם ועם העדכונים האחרונים מהאפליקציה שאתם הכי אוהבים.

בשנים אחרונות הולכת ועולה בשנים האחרונות תופעת השימוש במטען נייד אלחוטי, שמוטען על האי במטבח שלכם, על השידה או בכל מקום אחר שנגיש עבורכם בבית.

אבל ככל שעולה רמת השימוש במטען נייד אלחוטי, כך מגיעות גם השאלות סביבו. יש כמה תקלות נפוצות שיכולות לקרות עם מטען נייד אלחוטי ובדיוק בשביל זה נסביר לכך איך ניתן להימנע מהן. חשוב להדגיש, מדובר בתקלות שיש להן פתרון ולא כאלה שימנעו מכם לרכוש מטען אלחוטי נייד. כשתתגברו עליהן, תבינו כמה היתרון של מטען אלחוטי נייד הוא גדול – אפילו יותר מששערתם לעצמכם.

טעינה איטית – למה?

אחרי חצי שעה של טעינה בעזרת המטען האלחוטי הנייד שלכם, בדקתם את רמת הסוללה. הייתם בטוחים שהגעתם ל-50 אחוז, אבל להפתעתכם רמת הסוללה לא השתנתה, או עלתה באחוזים בודדים.

ראשית, חשוב לציין: יש הרבה חברות בשוק שמוכרות מטען אלחוטי נייד. אם השגתם מטען ברמת מחיר שנמוכה בעשרות אחוזים ביחס למטענים של חברות מוכרות, לא בטוח שהוא יחזיק לטווח הארוך. 

לא פעם, אנשים מוצאים את עצמם משקיעים עשרות שקלים בודדים במטען שמבטיח ביצועים מרשימים, אבל בפועל – הטעינה איטית ולעתים יכולה לגרום נזק לטלפון שלכם.  אז נכון, מהירות הטעינה היא החלק הכי כואב בסיפור הזה. כשאתם יוצאים מהבית לפגישה חשובה, לא הייתם רוצים שהפרטנר שלכם יגלה שאתם לא זמינים.

אחרי שבחרתם חברה מוכרת, חשוב לברר: איזה טלפון יש לכם? לחברת גלקסי יש מטענים שתומכים בטעינה אלחוטית מהירה. שימו לב, חשוב שהמטען שאתם מחברים לקיר אכן תומך בטעינה הזאת – Quick Charge 2.0 ומעלה. יש לכם אייפון? מעולם. בדקו שהמטען האלחוטי שברשותכם תומך ב-7.5w ושהמטען האלחוטי פועל בעוצמה של 2.1 אמפר. כך, הטלפון שלכם ייטען מהר יותר.

בחרתם במטען לא מקורי? שאו בתוצאה.

כפי שהבהרנו, שימוש במטען המקורי יביא לכם תוצאות טובות יותר. אבל לא רק המטען חשוב, אלא גם מה שחובר אליו. אם חיברתם מטען לא תקין למטען האלחוטי שלכם, או שעשיתם שימוש במטען לא מקורי, סביר להניח שהתוצאות לא יהיו אותו הדבר. מטען אלחוטי מחברה מוכרת יגיע גם עם מטען מקורי שמתחבר אליו. שימוש במטען לא מקורי יכול לפגוע גם בחיי הסוללה.

באיזה מגן השתמשתם?

הנחתם את הטלפון על המטען האלחוטי הנייד והוא לא מטעין לכם? בדקו, ייתכן שרכשתם מגן עבה מאוד, עד כדי כך שהמטען לא קורא את הטלפון שלכם. אם יש לכם מטען, ודאו כי המגן שברשותכם לא עבה מדי. חלק מהמטענים אכן יתמכו במגנים עבים, אבל יכול להיות שלא תקבלו את התוצאות שאתם רוצים לראות. המשמעות: טעינה איטית. כן, גם עם מטען אלחוטי שתומך בטעינה מהירה.

טעות נפוצה נוספת שבה נתקלנו, קשורה לשימוש במגנט בעת הטעינה. אם אתם רוצים שהטלפון שלכם ייטען במהירות המקסימלית, לא תוכלו לעשות זאת עם מגנט. למה? כי זה יכול לשבש את קצב הטעינה שלכם, או במקרה הרע – יגרום לטלפון שלכם לא להיטען בכלל.

היכן בדיוק הנחתם את הטלפון?

טעות נוספת שלקוחות עושים היא הנחת המכשיר במקום לא נכון. כלומר, המכשיר אמנם נמצא בחלקו על המטען, אך הוא לא מטעין את עצמו. הסיבה לכך: הטלפון צריך להיות מונח בצורה נכונה, לרוב במרכז העיגול, על מנת שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. 

הנחתם אותה שני סנטימטר ימינה או שמאלה? ייתכן שהטעינה תהיה ממש איטית או שהמכשיר שלכם לא ייטען בכלל. הקדישו עוד שניה אחת כדי לשים את הטלפון במקום הנכון. זה יחסוך לכם לא מעט כאב ראש בהמשך.

עדיין נתקלים בבעיה? בואו אלינו

אם עדיין נתקלתם בבעיה, תוכלו להיעזר ברשת החנויות שלנו. MOBICELL היא רשת חנויות סלולר בפריסה ארצית, כך שתמיד תמצאו סניף שקרוב לבית שלכם. כך למשל, פעמים רבות טוענים לקוחות כי למרות שניסו כל דרך אפשרית, גם מאלה שרשומות כאן למעלה, הם נתקלים בבעיה. במקרה כזה יש לגשת למעבדה, משום שייתכן מאוד שתידרש החלפת שקע טעינה לאייפון. שקע טעינה יכול שיהיה מוחלף בעקבות מספר מקרים חריגים, כמו רכיב עקום, רטיבות, שהייה באזור לח ועוד. במקרים כאלה המעבדה תחליף את שקע הטעינה והעניין יסתדר.

למה עוד MOBICELL? כי מתוך היכרות עמוקה מעמיקה עם המרחב הקמעונאי השתלבה החברה בהצלחה במתחמי קולנוע, קניונים ומרכזי מסחר מובילים בישראל. לא משנה לאן תגיעו – בסוף תמצאו אותנו. בנוסף, אנו משקיעים משאבים רבים כדי ליצור את מגוון המוצרים האולטימטיבי תחת קורת גג אחת. הרשת מתמחה באביזרים לסלולר בכל רבדיו, כגון כיסויים איכותיים, מגני מסך, אביזרי סטריאו, מטענים.

אנחנו דוגלים במקצועיות, אמינות, ומתן שירות אדיב ויעיל לקהל לקוחותינו. הרשת דוגלת בחדשנות כערך עליון, ודואגת לספק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר הקיימים בענף הסלולר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button