איך לבחור רמקול אלחוטי שמתאים לכם?

בחור משתמש ברמקול נייד בשדה תעופה

הרמקול הנייד מהווה אלטרנטיבה מצוינת עבור כל מי שמעוניין בחווית שמע באיכות גבוהה ובמחירים שווים לכל כיס. אם בעבר, הרמקולים הניידים לא באמת יכלו להתחרות בביצועים המרשימים של הרמקולים הביתיים הרגילים, נראה שבשנים האחרונות המגמה הזו השתנתה.

חברות מובילות רבות מציעות מגוון רחב של רמקולים אלחוטיים וניידים בעיצובים קומפקטיים במיוחד ועם שלל תכונות ופונקציות שהופכים אותם למכשירי שמע איכותיים.
כיום, רוב הרמקולים הניידים מבוססים על טכנולוגית Bluetooth, ופעמים רבות אנשים כלל לא ירגישו בהבדלי האיכות בינם לבין הרמקולים הביתיים הקלאסיים.

לפניכם המדריך המקוצר לבחירת הרמקול האלחוטי הבא שלכם.

כמה מילים על רמקולים אלחוטיים

רמקולים ניידים ואלחוטיים מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות (רובם על טכנולוגית Bluetooth), שמאפשרת להם להתחבר מרחוק (ללא כבל חשמל) לטלפון הנייד או לנגן המוזיקה הביתי. היתרון המרכזי של הרמקולים הניידים הוא במבנה הקומפקטי והקל שלהם שמאפשר לשאת אותם ממקום למקום. הם יכולים לשמש בתור אביזר שמע כשיוצאים מהבית לקמפינג, בעת מפגש עם חברים, או בתור פתרון אלחוטי נוח לסלון הביתי שלכם כל פעם שאתם מעוניינים לשמוע מוזיקה.

מלבד עיצוב קל וקומפקטי, הטכנולוגיות המתקדמות של הרמקולים הניידים מאפשרות למשתמש להנות מאיכות שמע גבוהה במחיר זול. לעיתים, איכות השמע אף לא נופלת מזו של הרמקולים הרגילים. כמו כן, רוב הרמקולים הניידים מגיעים עם סוללה נטענת חזקה שמאפשרת האזנה רצופה לאורך זמן.

דגשים לבחירה של רמקול אלחוטי ונייד

לפניכם הפרמטרים העיקריים אליהם חשוב לשים לב לפני שניגשים לרכוש את הרמקול הנייד הבא.

איכות שמע -אולי הפרמטר החשוב ביותר שקובע כמה איכותי יהיה הרמקול הנייד. כיום, חברות מובילות כמו JBL ו- House of Marley מציעות דגמים איכותיים שמסוגלים לשחזר תדרים נמוכים באופן מדויק, להתאים את עוצמת הבס ולא לעוות את איכות הצליל. כמובן גם, שרמקולים ניידים רבים כוללים טכנולוגיות שמאפשרות כיוונון והתאמה של EQ ועוד שלל פונקציות מתקדמות אחרות.

ממשק נוח – ממשק טוב משמעותו התחברות קלה ונוחה למגוון מכשירים אחרים. הרמקולים האלחוטיים והניידים אמנם מבוססי Bluetooth ברוב המקרים, אך תמיד חשוב שיהיה להם גם חיבורי Aux למחשבים או מכשירים אחרים בבית.

החיבור הסטנדרטי שחשוב לוודא לפני הרכישה הוא חיבור Aux 3.5 מ”מ – חיבור לסמארטפונים ולנגני מוזיקה אחרים. חוץ ממנו, חיבורי USB, תחנת עגינה ומיקרופון איכותי יעזרו גם הם בשדרוג חווית השימוש.

קומפקטיות – כשמדובר ברמקול נייד, חשוב לבחור בדגם קל וקומפקטי שיוכל לשמש אתכם גם כשאתם נמצאים מחוץ לבית. אם אתם רוכשים רמקול שישמש אתכם בנסיעות לחו”ל, ישיבות בעבודה או סתם ישיבה בגינה – ההמלצה היא לבחור בדגם קטן ככל שאפשר (כמובן מבלי לפגוע באיכות השמע ובפרמטרים נוספים).

סוללה – כמובן שאורך החיים של הסוללה קריטי גם הוא כשמדובר ברמקול נייד. אתם מעוניינים להנות ממכשיר שמע נייד ולא להיות תלויים במקור מתח חשמלי, ולכן מומלץ לקנות רמקול נייד עם קיבולת סוללה גדולה ככל שניתן.
רמקולים איכותיים יכולים להציע גם 12 שעות של האזנה עד לטעינה הבאה, במקביל לזמני הטענה קצרים במיוחד.

פונקציות נוספות – מלבד הפרמטרים המרכזיים שהזכרנו, חשוב לשים לב שלרמקול הנייד יש הגנה מפני מים ואבק, אחריות לתקופת זמן של לפחות שנה אחת וחיבור HDMI לכל מי שמעוניין להתממשק עם הטלוויזיה בבית.

באשר לעלותו של הרמקול הנייד – טווח המחירים הוא רחב מאוד, ונע בדרך כלל בין 100 ₪ ועד רמקולים איכותיים ביותר שעשויים להגיע גם ל-1,000 ₪.
זכרו – אינכם מעוניינים בהכרח ברמקול הטוב ביותר, אלא במוצר שיענה לדרישות ולצרכים האישיים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button