תקנון מועדון הלקוחות של רשת “מובי סל”

  1. מבוא
  • תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מנוהל מועדון הלקוחות של מובי סל בע”מ (להלן: “החברה”).
  • התנאים והכללים המנויים בתקנון זה מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות של החברה, ולקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו את כל האמור בתקנון זה. עם הצטרפותו למועדון ייחשב הלקוח כמי שקרא את התקנון והסכים לכל האמור בו ולא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם תנאי ההצטרפות ו/או כל תנאי אחר המנוי ומצוין בתקנון זה, והכל אלא אם הודיע לחברה בכתב על ביטול הצטרפותו וחברותו במועדון בתוך 3 ימי עסקים ממועד הצטרפותו. במקרה שנשלחה הודעת ביטול כאמור, יוחזרו לחבר המועדון המבטל דמי החבר ששולמו על ידו.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את תנאי התקנון וההצטרפות.

 

  1. הגדרות

למונחים המפורטים להלן תהיה המשמעות המפורטת לצדם:

  • “המועדון” – מועדון הלקוחות של החברה.
  • “האתר” – אתר האינטרנט של החברה בכתובת mobicell.co.il .
  • תקופת החברות” – ללא הגבלת זמן, אלא אם הודיע אחד הצדדים על ביטול החברות כאמור להלן. במקרה בו בחר הלקוח להודיע על ביטול החברות, תבוא תקופת החברות לידי סיום תוך 14 ימי עסקים ממועד שליחת ההודעה. במקרה בו בחרה החברה להודיע על ביטול החברות, תיכנס הודעת הביטול לתוקפה תוך 30 ימים ממתן ההודעה ללקוח.
  • “הטבות” – הטבות הניתנות לחברי מועדון מובי סל, כהגדרתן בסעיף 4 לתקנון.
  • חבר מועדון פעיל” – מי שהצטרף למועדון בהתאם לסעיף 3 לתקנון.
  • “מועד ההצטרפות” – המועד בו הלקוח הצטרף למועדון הלקוחות.
  • התקנון” – תקנון זה.

 

  1. הצטרפות למועדון ותנאי חברות
  • החברות במועדון מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד לצורך שימוש אישי, והיא אינה מיועדת לבתי עסק, לתאגידים, מוסדות וכיו”ב. ההצטרפות למועדון נעשית על בסיס אישי בלבד, כאשר המצטרף הוא זה שמוסר את כל פרטיו האישיים. למען הסר ספק, לא ניתן לצרף אדם אחר כחבר במועדון אף אם ניתנה הסכמתו לכך. על כל מצטרף לתת את פרטיו האישיים המלאים והנכונים.
  • בכפוף להוראות הדין, החברה שומרת על זכותה שלא לאפשר לכל אדם, להצטרף למועדון ולהיות חבר מועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתחול עליה חובה לנמק את החלטתה האמורה.
  • הצטרפות למועדון תעשה באמצעות מסירת פרטים מזהים (שם, כתובת, מספר טלפון נייד). סמוך למועד ההצטרפות למועדון הלקוחות, יאשר כל לקוח כי קרא והסכים לכל תנאי תקנון זה ויאשר קבלת הודעות ו/או פרסומות לגבי מבצעים והטבות. יובהר כי לקוח שלא יאשר את תנאי המועדון, לא ייחשב כלקוח מועדון פעיל ולא יוכל ליהנות מהטבות, לקבלן או לממשן, וכן לא לצבור או לממש נקודות. עוד יובהר כי לקוח שאינו מעוניין בקבלת הודעות לגבי מבצעים והטבות, יוכל להודיע על כך לחברה ו/או להסיר עצמו מרשימת התפוצה.
  • האחריות למסירת הפרטים הנכונים של הלקוח במעמד ההצטרפות או חידוש החברות, לרבות פרטי התקשרות וכן לעדכון החברה בגין כל שינוי שיחול בפרטים אלו, חלה על הלקוח בלבד, ולא תהיה לו כל טענה בעניין זה כלפי החברה, לרבות במקרה של אי דיוור ו/או אי מסירת עדכונים ו/או הודעות ו/או אי קבלת כרטיס חבר ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות ו/או אי עדכון בפרטים האמורים.
  • חבר מועדון לא יעשה, יעודד, יקדם, ינחה ו/או יסייע לאחר לעשות בשירותי החברה ו/או בחברות במועדון כל שימוש שאינו חוקי, פוגעני ו/או מזיק לחברה ו/או לכל צד שלישי, וכן לא יתחזה לאחר ו/או יעשה שימוש באמצעי תשלום של צד ג’ ו/או שלא על- פי דין ו/או יפתח חברות במועדון שלא בעבורו או לשימוש האישי והמשפחתי בלבד
  • חבר מועדון ישפה את החברה ומי מטעמה, כולל ומבלי לגרוע את כל בעליה, מנהליה, נושאי המשרה, הגורמים הקשורים אליה ועובדיה נגד כל אבדן, הוצאה, עלויות, תביעות, פיצויים , כולל הוצאות שכר טרחת עו”ד, תעריפי מומחים וכל הוצאה אחרת הקשורה בהתדיינות משפטית, הנובעים מ- ו/או שבאופן כלשהו קשורים עם חברותו במועדון ו/או הפרה של הדין או תנאי השימוש על-ידו.
  • חבר במועדון יהיה רק מי שעומד בכל התנאים הבאים במצטבר: (א) אדם פרטי (ב) בגיר שמלאו לו 18 שנים (ג) הוא שילם בגין החברות במועדון דמי רישום בסך של 39 ₪ (כולל מע”מ)(להלן: “דמי הרישום”) או דמי החידוש כאמור בסעיף 2.5 לעיל (ד) הוא אישר את תנאי תקנון זה, בעת ההצטרפות למועדון (ה) הוא עומד ויעמוד בכל תקופת חברותו במועדון במכלול תנאי החברות במועדון בהתאם להוראות תקנון זה.
  • בכל מקרה, לא יורשו להיות חברים במועדון – תאגידים ו/או בתי עסק ו/או לקוחות עסקיים ו/או ארגונים ו/או התאגדויות כלשהן.

 

  1. הטבות לחברי מועדון

חברי המועדון יהיו זכאים להטבות המפורטות בנספח א’ לתקנון, כפי שיעודכנו על ידי החברה מעת לעת. החברה שומרת על זכותה להוסיף או לגרוע מההטבות המנויות בנספח א’, בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף להוראות סעיף 16א לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.

 

  1. נקודות זכות
  • חבר מועדון יהיה זכאי לצבור נקודות זכות בגין רכישת מוצרי החברה, ולממש את נקודות הזכות ברכישת מוצרי החברה, בהתאם לתנאים המפורטים להלן. סכומי הרכישה המזכים בנקודות זכות ושווי כל נקודת זכות, מפורטים בנספח א’ לתקנון, כפי שישתנה ע”י החברה מעת לעת.
  • החברה שומרת על זכותה לעדכן מעת לעת את כמות נקודות הזכות שניתן יהיה לצבור בכל רכישה ואת תנאי הצבירה, ובלבד שכל שינוי כאמור יחול על הלקוח רק ביחס לרכישות עתידיות ולא יפגעו בכמות הנקודות שנצברו על ידו עד לשינוי כאמור, וכי הודעה על שינוי כאמור תימסר לחברי המועדון 7 ימים לפחות לפני כניסת השינוי לתוקפו.
  • רכישה או קבלת מוצר באמצעות מימוש נקודות זכות, מימוש שוברים, פיצוי, הטבה המגיעה לחברי מועדון או הטבה כללית הניתנת ללקוחות החברה או בכל דרך אחרת בה לא נדרש תשלום במזומן או באשראי בגין המוצר, לא תזכה את הלקוח בצבירת נקודות זכות.
  • נקודות הזכות יצברו לטובת חבר המועדון בחשבון אחד, ולא ניתן יהיה להעבירן לצד ג’ כלשהו, לרבות לקוח אחר של החברה או חבר מועדון אחר, לסחור בהן, או להמירן למזומן.
  • רישומי החברה ביחס לכמות נקודות הזכות שנצברו לטובת חבר המועדון, יהוו ראיה לכאורה לכמות הנקודות האמורה ולחבר המועדון לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה
  • נקודות הזכות שיצברו לטובת הלקוח יהיו ניתנות למימוש רק ברכישה הבאה שלאחר הרכישה שזיכתה את חבר המועדון בנקודות הזכות, ובכפוף להצגת כרטיס המועדון או תעודה מזהה של בעל כרטיס המועדון.
  • מימוש נקודות הזכות יתאפשר בעבור כל סכום שצבר הלקוח כזכות. לא ניתן יהיה לחלק את התשלום בגין רכישת מוצר, כך שחלקו ישולם באמצעות מימוש נקודות זכות וחלקו באמצעות מזומן או כרטיס אשראי.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה, יבוטלו באופן אוטומטי כל נקודות הזכות שנצברו לטובת הלקוח בגין הרכישה שבוצעה במסגרת העסקה שבוטלה.
  • מובהר, כי נקודות הזכות יהיו ניתנות לצבירה ולמימוש בהתאם לתנאים המנויים בתקנון זה ולמשך כל תקופת החברות.
  • חבר מועדון קיים אשר יחדש את חברותו בהתאם לתנאי התקנון, כל נקודות הזכות שנצברו לטובתו בתקופת החברות הראשונה ולא מומשו ישמרו גם למשך תקופת החברות הנוספת שלאחר חידוש החברות, וכל התנאים והכללים ביחס לנקודות הזכות המנויים בתקנון, יחולו על נקודות הזכות שישמרו ויצברו במהלך תקופת החברות הנוספת.

 

  1. תנאים כלליים למימוש ההטבות
  • חבר המועדון יהיה זכאי למימוש ההטבות אך ורק בתוך תקופות המימוש המצויינות ביחס לכל הטבה, ובכפוף לכך שבמועד מתן ההטבה וממועד מימושה, מוגדר כלקוח מועדון פעיל.
  • מימוש ההטבות אינו חל על מכשירים סלולאריים, טאבלטים, מוצרי Apple לרבות אוזניות Apple AirPods ‘ , מוצרי  JBL/ANKER ושירותי/תיקוני מעבדה.  כמו כן, החברה רשאית להוסיף ו/או לשנות ו/או לגרוע ו/או להחריג מוצרים ו/או שירותים נוספים אשר מימוש ההטבות לא יחול עליהן.
  • מימוש ההטבות מותנה בקיומם של המוצרים הניתנים במסגרת ההטבות במלאי של הסניף בו מבקש הלקוח לממש את ההטבה.
  • רכישת מוצר החברה במסגרת הטבות ו/או מבצעים הניתנים לחברי המועדון תיעשה אך ורק באמצעות תשלום במזומן או באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות נקודות זכות בכפוף לתנאי תקנון זה ולמעט אם החברה תודיע אחרת, ולא יתקבל כל אמצעי תשלום אחר, לרבות, קופונים, שוברים, תווי שי, כרטיסי הנחה וכיו”ב.
  • כל הטבה ניתנת למימוש פעם אחת בלבד, אלא אם צוין במפורש אחרת בתנאי ההטבה.
  • במקרה של רכישת מספר מוצרים בעסקה אחת בה ניתנת ההטבה, ההטבה תינתן על המוצר הזול ביותר מבניהם בלבד, אלא אם צוין אחרת בתנאי ההטבה.
  • ההטבות הינן אישיות לחברי המועדון ואינן ניתנות להעברה, המחאה, שיעבוד, מכירה, הסבה, המרה, החלפה וכיו”ב.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות לאחר מסירתן לחברי המועדון ו/או תוך כדי תקופת מימוש ההטבות, ובלבד שאם הדבר נעשה לאחר שמידע על ההטבות נמסר לחברי המועדון, תימסר להם הודעה על כך לפחות 14 ימים לפני כניסת השינוי לתוקף.

 

  1. הפסקת פעילות המועדון
  • החברה שומרת על זכותה לסיים את תכנית מועדון הלקוחות, ובפרט את הטבת צבירת נקודות הזכות, ובלבד שהודעה על שינוי או סיום תכנית הטבות כאמור כאמור תינתן לחברי המועדון בהתאם להוראות סעיף 16א לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981. במועד סיום התכנית או הטבת צבירת נקודות הזכות שייקבע על ידי החברה, לא תינתן יותר אפשרות לצבור נקודות זכות בגין רכישת מוצרים, וכן כל נקודות הזכות וההטבות שנצברו ולא מומשו עד לאותה עת, תימחקנה ותפקענה ללא פיצוי בגין שוויין.
  • למען הסר ספק מובהר, כי במקרה של הפסקת פעילות המועדון, חברי המועדון לא יהיו זכאים לכל החזר כספי בעד דמי החבר ששולמו על ידם או דמי החידוש ששולמו על ידם ולא תהא להם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בעניין זה.

 

  1. סיום וביטול חברות
  • כל חבר מועדון יהיה זכאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת בהתאם להוראות הדין החלה באותה עת.
  • בכפוף לכל דין, החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשלול מחבר מועדון את חברותו במועדון ו/או לעכב ו/או לשלול ממנו הזכות לקבל את ההטבות כולן או חלקן, אם ביחס לאותו חבר מועדון יתעורר חשד אצל החברה בנוגע לכל אחד מהמקרים הבאים: (א) חבר המועדון הפר או לא עמד בתנאי מן התנאים המפורטים בתקנון; (ב) התנהגות/פעולה של חבר המועדון מפרה דין כלשהו או שהיא מזיקה לאינטרסים של חבר מועדון אחר ו/או המועדון ו/או מי מטעמו; (ג) אי תקינות, זיוף או מרמה לגבי החברות במועדון. לחבר המועדון לא יהיו כל טענות כנגד המועדון בקשר עם האמור לעיל.
  • במקרה של סיום או ביטול חברות במועדון כאמור לעיל, בין אם על ידי חבר המועדון ובין אם על ידי החברה, לא יהיה חבר המועדון זכאי להטבות ו/או למימושן של הטבות שניתנו לו לפניי בקשת ביטול החברות ו/או לזכויות הניתנות לחברי המועדון ו/או לזיכוי או להחזר כספי כלשהוא בגין דמי החבר ששולמו על ידו או חלקם ו/או בגין הטבות שניתנו לו ולא מומשו בטרם סיום חברותו במועדון.

 

  1. מדיניות פרטיות, מאגר ודיוור ישיר
  • הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת ההצטרפות למועדון הלקוחות ו/או חידוש החברות במועדון הלקוחות יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה.
  • החברה לא תמסור את פרטי חבר המועדון לצדדים שלישיים, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי חבר המועדון ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין חבר המועדון לבין החברה; (ג) אם תארגן את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו (ד( אם יתעורר חשד כי חבר המועדון ביצע מעשה ו/או מחדל בלתי חוקיים ו/או בניגוד להוראות הדין, לרבות התקנון ו/או שעלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות בחברי מועדון אחרים ו/או במקרה אם וככל שהדבר יידרש לצורך הפעלת המועדון, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים במועדון או המעורבים בהפעלתו. לחברי המועדון לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטי חבר המועדון כאמור.
  • מסירת פרטי הלקוח בעת הצטרפותו למועדון הלקוחות מהווה הסכמה של חבר המועדון לכך שפרטיו יוחזקו על ידי החברה ו/ או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לחבר המועדון בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון, לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר, אלא אם הלקוח הודיע על סירובו לקבל הודעות פרסומת לטלפון הנייד או לכל אמצעי תקשורת אחר שמסר; (ב) לצרכי ניהול המועדון, עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר למועדון; (ג( לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות “עוגייה” (cookies)שימוש כאמור בפרטי חבר המועדון לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א 1981 .החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
  • חברי המועדון מאשרים שידוע להם שלא חלה עליהם חובה חוקית למסור את פרטי חבר המועדון וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. חברי המועדון מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטיהם לצורך האמור בתקנון זה כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
  • חברי מועדון שמתנגדים לשימוש בפרטי חבר המועדון אודותיהם ו/או שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע של החברה, יודיעו על כך בכתב למשרדי החברה ובמקרה זה החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל את חברותם במועדון מבלי שהם יהיו זכאים לפיצוי כלשהו בגין כך.
  • חברי מועדון שמבקשים לא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר, יוכלו לעשות זאת בכל רגע נתון, באמצעות לחיצה על קישור להסרה מרשימת התפוצה, אשר יופיע באותה הודעה שיקבלו (אם יקבלו) בדיוור ישיר כאמור.

 

  1. שונות
  • דרכי מסירת הודעות מהמועדון לחברי המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בסניפי החברה השונים ו/או בעמוד החברה ברשת החברתית פייסבוק ו/או באמצעי תקשורת כלשהו שנמסר על ידי חבר המועדון בעת הצטרפותו ו/או חידוש חברותו במועדון הלקוחות ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של החברה ייחשב כמסירת הודעה לחברי המועדון, ולחברי המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בקשר עם מסירת הודעות כאמור לעיל.
  • דרכי מסירת הודעות מחברי המועדון לחברה בכל דבר ועניין, ייעשו באמצעות פנייה לאתר הבית של החברה בכתובת: mobicell.co.il או באמצעות פניה לדואר האלקטרוני: [email protected].
  • בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, תגברנה הוראות התקנון, למעט אם נאמר באותו פרסום אחרת.
  • הזמנת מוצרים באתר ההזמנות על ידי חברי מועדון כפופה לתקנון זה וגם לתקנון תנאי השימוש באתר.
  • אלא אם נאמר אחרת במפורש, בהטבות הניתנות לחברי מועדון ו/או ללקוחות האתר ו/או לכלל הלקוחות לא יהיה כפל מבצעים והנחות. ומימושן כפוף לתקנון האתר ו/או לתקנון זה, לפי העניין.
  • לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב תהיה סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בכל תביעה בקשר עם התקנון ו/או המועדון ו/או החברות במועדון וכל הנובע לכך, ולאף בית משפט אחר לא תהיה סמכות מקבילה. דיני מדינת ישראל יחולו על כל תביעה כאמור.
  • האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.

עודכן לאחרונה בתאריך 05.08.24